tirsdag 8. november 2016

Nå skal det bli fest!

Hallo, det er meg igjen. i denne "posten" skal jeg som finanse gutt snakke litt om en såkalt bursdags fest, ja da, dere hørte riktig, får mange kommer det som et sjokk men jeg har altså klart Å skaffe noen venner da som dere kaler det, For min del så er jo venner lit overdrevent, så jeg vil heller kale det bekjent skap, Denne personen da, Han skal altså ha et sånt selkskap, men jeg vet ikke helt om jeg skal komme da, Jeg er jo en svært viktig person, Jeg jobber jo så mye for tiden vet du, men jeg tror de har vin da, så jeg skal vurdere det tror jeg, Som finanse gutt må jeg jo lissom prøve å få et par gode kontakter, 



En kort historie: I natt hadde jeg et såkalt marerit, da om en ke babb, Det var stor og deilig, men ja da det er et men, Når jeg akkurat skulle bruke min sexy tonge så ble denne ke babben Til grøt, Også så jeg min far, min pappa, min fattter,min forer, som sto og smilte bak denne grøten, så hørte jeg en stemme som hvisket og den sa: svart,,, svart magi,,, svart magi,,, og så våknet jeg og bestilte en ke babb. 


 Det var alt for nå,
Men jeg har en siste ting på hjertet:
Tudde lu!!

1 kommentar:

  1. God fest!
    Vin blir det nok ikke - men kanskje annet sprudlevann;)

    SvarSlett