mandag 7. november 2016

Kjendis mor i tilleg!

Hallo. Jeg er finnanse gutten. Hvem er du? skriv det i kommentar feltet. men tilbake til saken.

Nå Har jeg Blitt opp fordret av mangt og meget om å lage en sånn som dere kaller det "blog".
jeg for min del syntes at "Nettside med historier av et kaotisk liv" faller meg mer i smak.

jeg tenke jo at jeg kansje kunne prøve denne såkalte "posting" Jeg for min del tror nok dette kommer til å bli bra for jeg har jo en ganske berømt mpr fra før av. Jeg skal jo egentlig ikke reklamere for andre da men... vist dere vil vite det så, jeg føler lissom at jeg må dele alt med dere så her er det:
Bloggen til min kjendis mor heter "fra tjukk til smukk" Jeg hvet ikke helt om det faller helt i smak da for sånne som meg. dere skjøner jeg likker ikke  å lyve om sånt jeg...  



                                        Men nå Beggyner det å bli sent å jeg har masse andre ting  jeg må gjøre med                                           min Nettside med historier av et kaotisk liv.
                                                                   
       

                                                             Tudde lu!
                                                   


2 kommentarer: