mandag 7. november 2016

Hallo

Det er meg igjen. Jeg vet ikke Hva jeg skal Poste akkurat nå.
Men jeg føler på en måte at dette er joben min da, så jeg måtte ho poste noe syntes jeg.

Jeg har noe jeg vil dele med De folkene som føler at de liker å følge med på min online Dagbok om et kaotisk liv. og det er: (tromevirvel) At Jeg poster mere i morgen. Men det er noe annet! (tromevirvel) Jeg spørte min far, min pappa, min fatter eller hva dere hvil kalle det, om det var en god ke-babb til kveldsmat i det minste og han sa at det ble brød skive... så patetisk, (sukk) så  nå er jeg litt sur og litt forbauset over slik mangel på Smak i mat. Det var alt for denne posten




Tudde lu!!!





ps: mamma eller pappa vist dere leser dette har jeg en ting jeg vil ha sagt til mitt forsvar: Historier kan være Missvisende

2 kommentarer: